بهترین مقالات و آزمون های ISI

بهترین مقالات و آزمون های ISI

دانلود مقالات علمی،آموزشی و پزشکی
بهترین مقالات و آزمون های ISI

بهترین مقالات و آزمون های ISI

دانلود مقالات علمی،آموزشی و پزشکی

کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی در فایل سل - google

کسب درآمد اینترنتی در فایل سل


کسب درآمد به روش ایجاد فروشگاه فایل:

راه اول کسب درآمد در فایل سل ایجاد فروشگاه اختصاصی فایل است ، با ثبت نام در فایل سل یک فروشگاه فایل ایجاد می کنید که کاملا مدیریت ان در اختیار شماست ، هر فایل ارزشمندی که مالک آن هستید و اجازه فروش ان را دارید و محتوای فایل قانونی است را می توانید در فروشگاه خودتان با عکس و متن معرفی کنید و مشتری ابتدا هزینه را پرداخت می کند سپس می تواند فایل را دانلود کنند.

 

بازاریابی برای فروش فایل سایر فروشگاه ها:

اگر فایلی برای فروش ندارید می توانید با تبلیغ فایل سایر فروشگاه ها به ازای هر فروشی که با تبلیغ و معرفی شما انجام میشود پورسانت بازاریابی دریافت کنید تعداد زیاد فایل و تنوع فراوان موضوعی فایل ها در فروشگاه های فایل سل فرصت خوبی برای بازاریابی ایجاد می کند و درامد خوبی نیز به همراه خواهد داشت راهنمای فایل سل درخصوص همکاری در فروش را برای آشنایی بیشتر با روش کار بخوانید.

 

برای ثبت نام در فروشگاه روی لینک زیر کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی فایل سل


dutk_file-selling-1.jpg

گوگل: نشانی وب خود را درج کنید - Google

نشانی وب خود را درج/اصلاح کنید

هر بار که وب را می کاویم، نشانی سایتهای تازه ای را به فهرست خود می افزاییم. از شما نیز دعوت می کنیم تا نشانی وب خود را اینجا درج کنید. ما هر نشانی ی را به فهرست خود نمی افزاییم. و نیز درباره اینکه آیا و چه زمان این نشانی در فهرست به ثبت می رسد قولی نمی دهیم.

لطفا" نشانی کامل وب خود را همراه با پیشوند //:http درج کنید. برای مثالhttp://www.google.com/intl/fa/ می توانید نکته ها و کلید واژه هایی نیز بیفزایید که گویای اطلاعات موجود در وب شماست. از اطلاعات اخیر ما برای کار خود استفاده می کنیم و تاثیری در چگونگی فهرست شدن اطلاعات صفحه ی شما در گوگل نخواهد داشت.

یادآوری: تنها نشانی صفحه ی نخست یا سرآغاز سایت شما مورد نیاز است، لازم نیست که نشانی همه ی صفحه های وب مورد نظر خودرا درج کنید. نرم افزار وب-خز ما،Googlebot، بقیه ی کار را انجام خواهد داد. مهم: گوگل به صورت خودکار و در فواصل زمانی ویژه فهرستهای خود را به روز می رساند. از این رو با تازه شدن هر صفحه، لازم نیست که شما دوباره نشانیهای تازه یا کهنه را از نو وارد کنید. نشانیهای تاریخ گذشته پس از هربار به روز رسانی خودکار فهرستهای گوگل، به صورت پریده رنگ درخواهند آمد.

:URL - آدرس           
نکته ها:  

اطلاعات را از فهرست گوگل حذف کن

گوگل به صورت خودکار همه ی فهرست خود را در فواصل زمانی مشخص به روز می رساند. هنگامی که در وب کندوکاو می کنیم، صفحه های تازه را می یابیم، پیوندهای مرده را دور می ریزیم و پیوندهای زنده را به صورت خودکار در فهرست خود به روز می رسانیم. پیوندهای تاریخ گذشته معمولا" پس از هربار به روز رسانی فهرست به صورت پریده رنگ در می آیند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی چگونگی حذف اطلاعات صفحه ی خاصی از فهرست گوگل، به دست آورید،اینجا کلیک کن

دانلود جزوه کنکور ارشد معادلات دیفرانسیل-استاد مسعود آقاسی- فایل سل-google

جزوه کنکور ارشد معادلات دیفرانسیل نگارش شده توسط شاگرد استاد مسعود آقاسی

  جزوه کامل و با کیفیت (هیچ جزوه ای در اینترنت ب این کیفیت نمیباشد) درس  معادلات که از نکات تدریس شده توسط استاد، توسط اینجانب به نگارش در آمده است.مناسب برای استفاده در مقطع کارشناسی و کنکور ارشد برای تمامی رشته های مهندسی این جزوه که به صورت فایل  pdf در 119 صفحه  گردآوری شده و میتوان به راحتی در هر جایی از آن استفاده نمود . تمام نکات ذکر شده توسط استاد در این جزوه آورده شده است. قیمت این جزوه پایین در نظر گرفته شده است تا همگان بتوانند این جزوه را تهیه کرده و از آن استفا ...




دریافت فایل

 

جزوه کنکور ارشد مقاومت مصالح نگارش شده توسط شاگرد دکتر نائی

جزوه مکانیک خاک -آمادگی کنکور ارشد عمران

جزوه الاستیسیته برای کنکور دکترا ویژه عمران

جزوه دینامیک سازه برای کنکور دکترا عمران

دانلود جزوه خاکشناسی عمومی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد + 400 نکته کنکوری خاکشناسی

جزوه خاکشناسی عمومی تهران منابع کنکور دکتری و کارشناسی ارشد به همراه 400 نکته کنکوری خاکشناسی

کامل ترین جزوه تایپی خاکشناسی عمومی  انتشارات تهران منبع کنکور دکتری 95، در 336 صفحه شامل تمامی مباحث کلیدی خاکشناسی (شیمی عمومی، شیمی خاک، حاصلخیزی خاک ، فرسایش خاک، رده بندی خاک، فیزیک خاک) به همراه 400 نکته کنکوری در یک فایل 20 صفحه ای تایپ شده: این فایل چکیده نکات کلیدی و کنکوری خاکشناسی(با تاکید بر شیمی و حاصلخیزی خاک) بوده که بصورت کاملا کلیدی میباشد    ...

دریافت فایل


جزوه معماری معاصر مهگلل مرتهب - جزوه معماری معاصر کنکور ارشد

دانلود جزوه تکنیکی معادلات دیفرانسیل کنکور ارشد

مجموعه جامع و کامل جزوه های مهندسی شیمی مقطع کارشناسی مناسب آزمون های دانشگاهی و کنکور ارشد